No preneu el nom d’Institut-escola en va
“No preneu el nom d’Institut-escola en va” article publicat a educational Evidence i escrit pel Dr. Felipe de Vicente, president honorari d’ACESC. L’autor analitza l’origen històric de l’Institut Escola i la rellevància dels catedràtics en la seva gestió. Posa de manifest la diferència amb els actuals centres que avui porten el mateix nom i proliferen a Catalunya.





