Si tot està tan malament a l’educació, per què no s’arregla?
«Si tot està tan malament a l’educació, per què no s’arregla?«, article de Felipe de Vicente, president honorari d’ACESC, publicat a educational Evidence, digital promogut per la Fundació Episteme i per ACESC





